Váci Creative Commons License 2002.10.28 0 0 591
"62:...ha a sebességnövelés után néhány mh megszűnne, ahol tényleg 0 az utasforgalom."

Ez két dolgot jelenthetne. Vagy megszűnik minden megálló, mivel az utasforgalom mindenhol közelit a 0-hoz, vagy megmarad mind, hiszen 1-2 utas bárhol előfordulhat. Bár szerintem egy fékezés-gyorsitás 40 km/h-nál, szóló Bz-nél nem jelentős időveszteség. Főleg a több órás menetidőnél nem.

"Ha ezeken a helyeken tekerős sorompó van, akkor azt ki kellene váltani fénysorompóval, mert ellenkező esetben úgyis meg kellene állni."

Tekerős sorompó Kétújfalun, Drávafokon (és Kémesen?) van. (Utóbbi nem biztos.) Mindkét helyen előfordulhatnak utasok. Ahol szinte biztos, hogy nincs utas, Drávatamási mh.(kis kedvencem az erdő mélyén) Ott viszont sorompó sincs. Egyébként egy fénysorompó szerintem irgalmatlanul drága a napi 4*2*1 perc nyereséghez képest.

Előzmény: v_peti (584)