Peggy Creative Commons License 2002.10.25 0 0 30
Ciao,

Ez két dolog lehet, vagyis inkább egy (nem biztos hogy újat mondok). Az indítómotor vagy nem húz be rendesen, mert "elromlott" a behúzómágnes, vagy pedig a fogaskoszorúnál már nagy a foghézag, és amiatt nem kapja el mindig. Az utóbbi esetben manuális váltónál annyit lehet tenni, hogy sebességeket váltasz, és ezzel egy kicsit megmozgatod a lendkereket. Nekem is van/volt ilyen tünetem, főleg nyáron, és ez mindig segített, illetve ha egy fél métert tolták, és utána sebességben felengedtem a kuplungot. Bátyámnak volt az esete egyszer a vámon, hogy átvizsgálták, és nem indult be. Zaklatott lett, és befenyítette a vámost hogy most akkor tolja be, az neki is feszült és csodálkozott hogy fél méter múlva miért engedi fel a kuplungot. Amikor azután egyből indult az autó, akkor meg meglepődött a gaz finánc. :-)
Automata váltónál esetleg P-ből D-be és vissza kéne kipróbálni, hátha segít. Egyébként meg az indítómotor javítása, amit viszonylag olcsón meg lehet úszni. Automata váltónál érdekes lenne megnézni, hogy nem az indítást csak P-ben engedélyező mechanizmus szívat (megpróbáljátok D-ben indítani, és ugyanazt csinálja-e). De itt csak vaktában lövöldözöm.
A tempomatot illetően, nem nagyon tudom, hogy működik a 604-ben, nekem a TI-ben nincsen.
Amit STi-ben láttam, abban sem működött. Szóval passz. Van hozzá leírásotok, úgy értem gyári kézikönyv vagy ilyesmi, hátha abban benne van, lehet hogy csak nem megfelelően aktiváljátok (én sem értek hozzá, de pl. a 605-ösön kétszer gyors egymásutánban felfelé kell tolni a kart, miután a középkonzolon aktiváltad, és előtte viszonylag állandó sebességen kell menni). Az lehet még egy élmény, ha hatolsz a 604-gyel autópályán, bekapcsolod a tempomatot és mész, mész, mész... :-)))

Tolótetővel mi a probléma, remélem semmi komoly. Egyébként mennyi km van benne és mikori évjárat?

Előzmény: TV maci (29)