martisz:
ok, figyelmetlenül olvastam, a képen így tényleg durvábbnak látszik.
catkiller:
az ICE startszett dekóderét nem lehet programozni (legalábbis a Roco saját kézikönyveiben többször is ismétli, hogy az ICE x és dzs számú kezdökészletben levö dekódert csak a Roco mittudoménmilyen központ tudja programozni /még a dekóder címét sem lehet állítani, marad örökre 3-as/). Tehát amellet, hogy sz@r, még programozni sem lehet (ha az adott számú startszetted van). Nézd át te is a szetthez kapott papírokat, több helyen is említi.
Csörgö: hogy megéri-e, azt mindenkinek magának kell eldöntenie; ti. hogy rászán-e (belsö állapottól függöen) 5-10eFt-ot (+dekóder ára) arra, hogy legyen egy Csörgöje is a digi pályán (utólag én már bánom, hogy nem egy G. Szergelyt vettem helyette, nem került volna sokkal többe). Ezt minden hazai (kivéve F.Szili) mozdonynál el kell dönteni, mert még most is bármiféle digi elökészítés nélkül és 3p motorral hozzák ki öket (állítólag az Csörgök már 5p motorral). Neked kell tudni, hogy rászánsz-e ennyit ls hogy van-e kedved barkácsolni (vagy némi pénzmagért cserébe a fórumról valakivel megcsináltatni :)
bicsi:
a teherkocsik szerintem elég nevetséges kinézetüek. De azért koszolással ki lehet hozni belölük valamit. Persze lehet, hogy csak nálam túl magas a léc...
Adataik: egy nyitott kétteng. kocsi, száma 21RIV 80DB 323 0 209-1; és egy fedett kétteng.kocsi, száma 60 80DB 120 3 127-4. Mindkettö idétlen piros színben.
A Br215: a motor és a hajtás még ebben a nevetséges kinézetü, 10eFt-nál olcsóbban árult mozdonyban is fényévekkel jobb a Fuggerth vagy Deák mozdonyokénál!
Amiket tegnap le tudtam mérni: ütközök közti táv 186mm; forgócsaptáv 97mm, egy forgóvázon belüli tengelyek közti táv 32,5mm; két legszélsö tengely közti táv 131mm.