Peggy Creative Commons License 2002.10.22 0 0 28
Ez azért nem vészes.
Amikor nem indul akkor teker az indító és nem rántja be, vagy csak kattan egyet, es nem is indít?
Az első ablaktörlőnél mindenképpen javaslom hogy az ajtókárpitot leszedve (a kartámasznál két csavar, a zárógomb lecsavarása, az ajtónyitó kar védőlapja leszedése, és a kárpit óvatos lefeszegetése (műanyag patentok tartják)) a motort tisztítsátok meg, és fújjátok be pl. WD40-nel, de még jobb ha valami olajsprayvel teszitek. Egyből meg fog javulni, érdemes évente egyszer megismételni. A fordulatszámmérő: szerintem testelési hiba, esetleg a testcsatlakozók letisztítása segít?
A klímához nem tudok sajnos sokat hozzászólni, kellene hozzá vmi csövet szerezni, bontókban meg lehetne próbálni. Klímás mit mondott?
Sajnos szeret rozsdálni, főleg a sárvédőknél, és főleg akkor ha szakszerűtlenül volt javítva.
Nálam pl. tipikusan ott korhad, ahol volt rajta vmi kocc, és utána gányolták (JE, BH sárvédő). A küszöbök, az alja teljesen egyben van. Én le is fényeztettem anno, ki is lakatoltattam de elég gány munkát végeztek, és sok pénzt kértek. Nem tudom kihez fogom vinni legközelebb. :-(

Egy dologra hívnám fel a figyelmedet még, a hátsó hosszlengőkarra nagyon érdemes odafigyelni, nehogy korrodálódjon, pl. alvázvédelem alkalmazásával ez megelőzhető.
Az új elég drága, bontottan meg nincs már.

Előzmény: TV maci (27)