looksharp Creative Commons License 2002.10.18 0 0 567
Szerdán, hazafelé menet ezen gondlkoztam, rájöttem én is... Emlékezetes túra voölt, az biztos, elég lepukkant kisvasút, pigmentált lakosok, "kedves" kérdésekkel.

Hidd el, tudom, fenntartással kell fogadni ezeket az adatokat. Most is utasszámlálás van a héten, számlálgattam az utasokat amikor utaztam, beszélgettem a jegyvizsgálókkal, s sajnos ott tartunk, hogy nagyon sok esetben kozmetikázni kell.

A 62-esen egyébként nem annyira katasztrofális a helyzet. Nem azt mondom, hogy minden vonaton 35 fő összeverődik. Amikor arra utaztam, 15, 10 utasosos vonattól a 48 fősig minden előferdült. Az átlagos utasfőt nem én kreálom, hanem a MÁV: Az utasszámlálások adatait összeadják, elosztják héttel, így kijön ez az "adat". Ami nem mutatja azt, hogy esetenként igen nagy szórás van, lehet 10 és lehet 70 fős vonat is ugyanazon a vonalon. Annak van értelme, ha vonatra számolunk átlagos utasszámot.

Áruforgalom: Vajszló és Drávafok főleg mezőgazdasági terményekkel dolgozik, Vajszlón 25000 tonna, Drávafokon 12-13000 tonna. Siklóson 3-4000 tonna. Persze, ezek eltörpülnek a Nagyharsány és Beremendi Cementmű összesen 500.000 tonnás forgalmához.

Előzmény: Váci (564)