A 35-ös vonal ugyanilyen: felújított felépítmény, napi 8 pár vonat a két végén, középen csak 5, tolatós tehervonat jár másnaponta Kaposvártól Karádig, forda szerint Szergejjel. Illetve M47-tel Siófok-Tab között.
Meggyőztél.
A 152 helyett a 153-ra gondoltam. Ha a laktanya nem igényli, akkor nem sok értelme, hacsak Kalocsa nem fejlődik akkorát.
Kalocsának majdnem 20000 lakosa van, a legközelebbi hasonló nagyságú települések Kiskőrös és Paks. Hátha lesz valamilyen fejlődés.
Egyébként Inárcs nem a 142-es vonal mentén van? Akkor melyik vasútról nem hallottak az ottaniak?
Helyesen Izsák. Törpeszölő is van ott, szeptember elején volt szüreti felvonulás.
A 43-as vonalat nem azért nem használják, mert nincs nagydízel, hanem mert csak azért odaállomásítani egyet, plusz mozdonyvezetőt, hogy "átemelje" azt a napi 1-2 vonatot, nem sok értelme. Tolató, fékpróbázó személyzetet is kellene fenntartani Rétszilason, Pusztaszabolcson meg úgyis van, mert elővárosi fordítóállomás.
És a 46-ossal együtt meg tartaléknak? Nem kell mindenre külön ember, végülis a napi 1-2 alkalommal a fékpróbához, tolatáshoz elég a helyi személyzet.
A 147 vonalnak nem tudom, hogy ám blokk van-e értelme.
Szentes - Kiskunfélegyháza között van. Viszont ha Orosháza felé nem lesz összekötettés, akkor a megmaradt szakasz jelentősége csökken, mert kerülni kell Hódmezővásárhely felé. Bár lehet, hogy időben nem sokkal több.
A Dunaújváros-Komárom viszonylatban nem lehet erős a teherforgalom, ezt elbírja Kelenföldi átmenettel is (jelenleg is végig villamosítva, és nem is sokkal hosszabb).
Ez a jelenlegi állapot. Ha hozzávesszük a Pécsre irányuló forgalmat, már nagyobb. Egyébként úgy tudom, hogy azért maradt meg a 44, mert valamilyen európai folyosó része.