SzaboZE
2002.10.12
|
|
0 0
4327
|
Ez legfőképpen marketing és eladási terület függvénye. Attól függ, mennyi km-t vállal be az aktuális márka képviselő. pl Európában egy tipusra mondjuk 20e ciklust számitanak, míg ezt a sivatag mellett 10e-re kötelezik. Mert ugye más körülményeknek kell megfelelni. Ezért térhet el egy tipuson belül a szervizciklus országonként is. Szal a 15 azt jelenti, hogy máshol lehet 20e meg 10e is :) Szerintem az 90-es évek fejlesztései óta elég jól bírják a gépek az extrém igénybevételt. Nemrég volt egy hir (asszem a totalcaron), hogy a tulaj 100e km után vitte szervizbe az autót, ahol megdöbbenve tapasztalták, hogy még olajcsere sem volt. Olajcs -> autó megy tovább :) Az viszont biztos, hogy 8e ciklussal az autónak nem ártasz, biztos meghálálja.
SzaboZE |
Előzmény: Törölt nick (4326)
|
|