seTTebello Creative Commons License 2002.10.07 0 0 466
Üzemeltetési és gazdasági szempontból.

ööööö éppen azt próbáltam elmagyarázni, hogy nem és. Az, hogy ma a MÁV milyen üzemeltető az egy dolog, és az, hogy megfelelő szervezéssel hány mai mellékvonalat lehet hasznossá tenni az egy másik.

Lehet nézni érzelmi szempontból,

Ezt az érzelmi szempontot most említed másodszor. Biztos én olvastam figyelmetlenül és nem vettem észre, hogy érzelmi szempontok is szerepeltek volna.

Hasznossá esetleg (bár a haszon mértéke kétséges), gazdaságossá a mellékvonalakat soha.

Egységes vasúti hálózatról írtam, amelynek részei lennének a mai mellékvonalak is.

Úgy látom, kezd meddővé válni a vitánk.

Ne haragudj, de ha mindíg ugyanazt írod a választól függetlenül, akkor erről nem én tehetek.

Neked teccenek a mellékvonalak,

Én mikor írtam ilyet? Sokat utazom a 2-esen és látom, hogy ezekből a vonalakból sokkal többet lehetne kihozni.

manhattani válasz erre | adatok | e-mail 2002-10-07 16:43:11 (464)

Figyeltem a rendezést a napokban Kelenföldön. A Szergej egy órán át taszigálta-ráncigálta a kocsikat, amíg azok max. néhány méterrel kerültek közelebb az uticéljukhoz, de az is lehet, hogy távolabb kerültek! Azért a kamion jellemzően az áru célja irányába megy :)))

Ezt most írod le másodszor. Ráadásul még nem is igaz, mert ha a kamionok hamarabb érkeznek meg, úticéljuk körül keringenek, és nem is távoli autópályákon.


Előzmény: manhattani (462)