Egyetlen bajom van azzal, amit írtál, éspedig az, hogy nagyon a jelenben gondolkodsz:
- a korszerű kamionokat ne a Szergejjel hasonlítsd össze, hanem a szintén "korszerű" villamos vontatással,
- a mellékvonali utasok MOST részesítik előnyben a buszt, ami egyenes következménye a JELENLEGI szolgáltatási színvonalbeli különbségnek,
- a nyomvonaláthelyezésre előbb-utóbb természetesen szükség lesz, de közútnál is épülnek elkerülőutak stb. Sőt, ami a vesszőparipám: a zsákvonalak meghosszabbítására is. És szerintem meg fogja érni, mint ahogy most is megéri a GYSEV-nek.
- az útépítési példát csak azért hoztam fel, hogy jelezzem: már MOST is mennyi más szempont van, amiről a vasúttal kapcsolatban egyelőre valahogy nem nagyon akarunk tudomást szerezni.
- a Kelenföldi rendezés tempója is remélhetőleg csak múló állapot. A kamionok egyébként hétvégén állnak, ill. bizonyos országokba be sem engedik őket saját lábukon.
A tranzitkamionok meg a lakott helyektől távoli autópályákon rohangásznak
Ez meg arra példa, hogy ha közútról van szó, akkor Te gondolkodsz a jövőben, és nem a jelenben. Sajnos csak szép lenne, ha így lenne. Az M3-n keletről érkező kamion most hogy jut el az M0-ra?