martisz Creative Commons License 2002.09.30 0 0 634
Köszi a tippeket, a nyomozás jelenlegi állása az alábbiak szerint áll:
A CV 11 nem jött be, gondoltam rá, de a lokpilot nem engedi módosítani.Ez elvetve.
A sebességfokozat dolog sem nyerő, mert gyárilag ugyanaz a beállítás, de, ha nem is, én ezt kapásból 28-ra állítom mindegyik dekódernél.
Egyesével átbogarásztam a CV-ket. Gyakorlatilag a loksound 121-et a Lokpilot ennek töredékét, kb 20-25-öt használ, illetve ennyit lehet állítani (pl.:CV11 olvasható, de nem írható).
Próbálkoztam a terhelésszabályzással, bár elvileg ezekben is egyforma a beállítás, arra gondoltam ,nem-e ez a ludas. Aztán ezt is elvetettem, mert kikapcsolt állapotban sem javult a helyzet.
Egyetlen dolog, amiben különbséget találtam az a CV56, azaz a szabályzási referencia.Ez az Loksound-nál, alapban 0, a leírás alapján ebben az esetben nem a beállítás szerint, hanem a sínből felvett feszültség alapján számít belső hatásfokot a dekóder. Ennek viszont nyoma sincs a LokPilot-nál. Elképzelhetőnek tartom, hogy itt bug-os a dekóder. 2 napja egy kéttengelyes VT 98-al tesztelem a dolgokat, mivel igen kicsi és kevés az áramfelvételi lehetősége, ez a legkisebb kakin is megakad. Úgy vettem észre, hogy a váltókra (nem mindegyiken !) érve, és a síncsatlakozáson jelentkezik ez az akadás, tehát itt eshet nagyot vagy kiugorhat hirtelen a pályán lévő feszültség, és olyan, mintha letiltaná a dekóder a kimenő jeleket.
Mondanom se kell, hogy Loksound-al ez is hibátlanul csurog...
Kaptam a LENZ SET-1-ben egy dekódert, amin nem volt papucs. A pontos típusát nem tudom, de azt hiszem hogy 130XF-V51-es. Ma kibányásztam és átraktam a VT-be, sok időm nem volt próbálgatni, de 2-3 menetet lenyomott ez is akadás nélkül, lehet, hogy ez is megoldás lehet. (Ha bejön, lesz kb. 10-15 LokPilot-om eladó!)
Várom a további ötleteket, megpróbálok angolul összebrekegni pár sort az ESU-nak és elküldeni, mert a német tudásom nekem is 0.1 .
Üdv
Martisz
Előzmény: 007Gergő (633)