manhattani Creative Commons License 2002.09.29 0 0 407
Szevasztok,
>Végre egy szakíró is bemerészkedett ide. :-)
Kösz, V43 1177, de szó sincs róla, nem vagyok szakíró, amit a vasútról tudok, csak felszedtem, nagyon sokat a topicokból. Aztán válogattam az informácíókból :))

seTTebello,
>Én a következő szempontokat javaslom:
...
-minden 50000 lakosú, vagy nagyobb település rendelkezzen vasúttal (vagy 40000 is lehet) ...

Érdekes érv a mellékvonalak mellett... :))
Miért is? Mert nekünk tetszik a vicinális...
Saccold meg, hogy ehhez hány km vasútnak kellene épülnie, és az kb. mennyibe kerülne. De javaslom, óvatosan nézz a végeredményre, mert ijesztő szám lesz.

Oroszlány mellett ott az M1 mégse fejlődik igazán.
A jó közúti közlekedés nem biztosíték a fejlődéshez, de a hiánya kőkemény gátja.
Amellett Oroszlányban ott a vasút :)))

>Magyarországon van szegénység, de ez azért nem egy kategória. Még ha Svájchoz hasonlítjuk akkor sem.
Igazad van, Svájc és MO nem egy kategória :))
Nem a magyarországi szegénységről van szó, hanem a nemzetgazdaságnak még arra sem mindre telik, amire nagy szükség lenne. Ilyenkor nem szabad nagy, gazdaságilag nem szükségszerű beruházásokat tenni.

Előzmény: seTTebello (396)