A közvélemény most is elfogadná. Elfogadta a bányászok/kohászok elbocsájtását is, pedig a bányászat a nagyon nehéz és veszélyes munka jelképe volt.
Azóta sok víz lefolyt a Dunán, most már egy egészen más Magyarországon élünk.
Ez a mondatod a legtöbb mellékvonal halálos itélete... (hogy szükség van-e rá).
Tudod mit? Nézzük meg. Én a következő szempontokat javaslom:
-határátmenet ne szűnjön meg
-minden 50000 lakosú, vagy nagyobb település rendelkezzen vasúttal (vagy 40000 is lehet)
-ipari területeken maradjon meg a vasút
-turizmus
-egyéb indokok
Ezek alapján el lehetne készíteni néhány térképet.
Csak a gyártelepítők inkább azt kérdik: autópálya van?
Nem vagyok ebben olyan biztos. Debrecen, Nyíregyháza, Mátészalka, Esztergom közelében nincs autópálya, mégis fejlődnek ezek a városok.
Oroszlány mellett ott az M1 mégse fejlődik igazán.
Szudán még szegényebb.
Magyarországon van szegénység, de ez azért nem egy kategória. Még ha Svájchoz hasonlítjuk akkor sem.