Sziasztok!
>
A sztájk idején, Sípos vezérigazgató úr halála után el lehetett volna kezdeni [a nagy vasúti elbocsájtásokat]. Akkor a közvélemény elfogadta volna.
A közvélemény most is elfogadná. Elfogadta a bányászok/kohászok elbocsájtását is, pedig a bányászat a nagyon nehéz és veszélyes munka jelképe volt.
A MÁV pedig a rossz munka jelképe, az eredmény pedig az átlagember szemében a sz@r.
Bocsánat, ha valaki úgy érezné, hogy ezzel személyében megsértettem, de nem ezt írtam! Nem személyekről van szó, hanem a MÁV-ról, egyben.
>végre a vasútat, mint egységes hálózatot kezeljék, ahol célszerűbb meghagyni a veszteséges vonalak egy részét, mert szükség lehet rá
Ez a mondatod a legtöbb mellékvonal halálos itélete... (hogy szükség van-e rá).
>Ipari park a vasút mellett, ez szerintem jobban hangzik
Csak a gyártelepítők inkább azt kérdik: autópálya van?
>Szudán, az szegény ország
Szudán még szegényebb. Szerintem nekünk még nem telik luxusra. Ha egy családban nem telik parizerre, ne díszterítőt vegyenek.