"Autóalkatrészt lehet szállítani vasúttal"
Ezzel nem értek egyet. Egyszer dolgoztam pár hónapot egy kábelgyártó üzemben, 2 Olaszországi autógyárnak szállitottunk kábelkötegeket.
Az elvárás a köv. volt:
Folyt a termelés Olaszban, csütörtökön megküldték, hogy következő hétre milyen tipusú és mennyiségű kábel kell. Ennek alapján megterveztük a következő heti termelést. Aztán pénteken jött a fax, hogy pardon, mégsem, inkább x helyett y legyen, és ne z-nyi, hanem 2z-nyi. Ja, és k-ból hétfő műszakkezdésre legyen kint n darab. Válasz-fax: sorry, ez nem fog menni. Viszont-válasz: OK, akkor a többi sem kell, soha többé. Mit lehetett tenni: munkásokat berendeltük szombatra, (ha nem jönnek, "ne is jöjjenek többet"). Prompt alapanyag-rendelés, szombat reggelre ott legyen. (Ha nem, akkor máskor sem... stb.) Soron kivüli fuvar-rendelés, soron kivüli VÁM-vizsgálat, stb.
Kapkodás, extra-költségek, indulatok, idegeskedés. De hétfő reggel minden a helyén volt.
Talán érthető, miért csak pár hónapig dolgoztam ott...
Szóval ebbe a láncba a vasút már végképp nem fért volna bele...