zetecR Creative Commons License 2002.09.26 0 0 454
A nem barkácsmódszeren az olyan dolgot értem, mint az oszlopok, tükrök aerodinamikai kialakítása, az adott profilú tömítőgumik használata, stb.
Vagy ha mondjuk gördülési zajról beszélünk, akko rnem barkács a felfüggesztés kialakítása, azok karosszériához való rögzítése; barkács lenne pl. a NoiseKiller spary használata, vagy spéci bitumenlapok beépítése. Netán (nyilván egyzerűbb autóknál) plusz gumitömítések beszerelése.
Ilyen prakitkákra lennék kíváncsi, mert bár nem egy hangos autó a kis Fiestám, azért egy Jag XJ szintjét nem üti meg :-).
Nyilván a konstrukcióból adódnak bizonyos korlátok, de gondolom lehetne finomítani a dolgon.
Ha pl abból indulok ki, hogy a barátom 85-ös Daimler DoubleSixében milyen csend volt, akkor gondolom nem csopán műszaki bűvészkedéssel lehet a zajt száműzni, hogy hanem mondjuk elég vastag és párnás ajtókárpittal is :-).
Előzmény: Törölt nick (444)