Váci
2002.09.26
|
|
0 0
362
|
Mezőcsát...
Tavaly a Vasútmániásban sokat beszéltünk róla. Nem baj, mégegyszer.
Úgy merült fel a kérdés, hogy amennyiben megszüntetnék, nem kellene 2x2 sáv felüljárót épiteni az autópályának. Ezzel megspórólható lenne x-száz millió forint.
Véleményem nyilván senkit nem lep meg: ezt kellett volna tenni. Nem ezt tették...
Ami az érveket illeti:
- "napi 5-6 háromkocsis Bz-vel"
Ez nem érv!!! Ez félrevezetés! Valószinűleg Téged is félrevezetett, megtévesztett. Nem az a lényeg, hogy hányszor hány kocsi Bz közlekedik, hanem hogy hányan utaznak vele. Paks és Dunaföldvár között is 3 kocsis Bz-k járnak. Utaznak rajta páran! Baja és Bátaszék között 3 kocsis Md szerelvényt szoktam látni. Szinte mindig utas nélkül!
Az egy dolog, hogy a MÁV mennyi utasférőhelyet közlekedtet valahol (esetleg mennyi utast vall be az utasszámláláson), és egy másik dolog, hogy mennyi utas van. 5-6 három kocsis Bz! Szorozd csak ki! Él egyáltalán az egész környéken összesen ennyi ember?
- "Miskolcnak közvetlen kapcsolata lett volna a Tisza-tóval és a Hortobággyal"
Nagyszerű! Csak éppen minek??? Vasutat nem hogy épiteni, üzemeltetni is ott kell, ahol rendszeres és tömeges igény jelentkezik. Nos, én nem hinném, hogy Miskolcról a Hortobágyra rendszeresen és tömegesen utaznának az emberek, főleg vicinálison. |
Előzmény: dyz (301)
|
|