FOMA Creative Commons License 2002.09.25 0 0 321
"Erre kiderül, hogy van valaki (a GYSEV), aki örömmel átvállalja."

Hűha, itt van nagy félreértés van. A GySEV nyílvánított ki olyat, hogy örömmel átvállalna mellékvonalakat. A GySEV akkor fog önként átvállalna (megszerezni) MÁV üzemeltetésű vonalakat, ha azt szervesen integrálni tudja a saját hálózatába, amennyiben az üzletpolitikája azt diktálja. Ld. Sp-Sm. Borítékolni merem, hogy a GYSEV soha nem fog olyan "klasszikus" vicinálist üzemeltetni, mint amiről mi itt a topicon eszmét cserélünk.

" A bevétel túlnyomó része a fővonalon/miatt keletkezik, amely részben ellensúlyozza a mellékvonal veszteségét."

A veszteség nagy része keletkezik a fővonalakon, amelyhez képest a mellékvonalakon keletkező elenyésző.

"Ezt indokolja az is, hogy a mellékvonal viszi elfogadható közelségbe a vasutat (és itt elsősorban az áruszállításra gondolj). Nem tudom, csak sejtem, hogy pl. a cukorrépa hány százalékát adják fel fővonalon és mennyit mellékvonalon. "

A cukorrépa speciel nagyon jó példa arra, hogy időszakosan lökésszerű terhelés jelentkezik olyan mellékvonalakon, ahol általában alig lézeng tehervonat. (PL. 147-es)

"Szóval a kettő együtt életképes igazán. A mellékvonal túlzott "önállósításának" is vannak hátrányai. Komplex szemlélet és vasútkoncepció kellene, nem a problémák lepasszolgatása. "

Hopp, telefon, folyt. köv.

Előzmény: dyz (320)