Haho HOH!
Kösz a gratula. Azért nem vagyok nagyon lelombozva (elég hülye dolog is lenne tölem) a V6-os miatt, csak hát a Colt után a jelek szerint vezetési stilust kell váltani. (Amugy is öreg vagyok már a Colt-hoz, azért is kellett egy menedzseresebb, meg a derekamat jobban kimélő autó.)
A változárral kapcs-ban lenne kérdésem. (Bocs, ha hülyét kérdezek, de nem értek az autóhoz semmit, csak azt tudom, hova kell dugni a slusszkulcsot.)
A változár beszereléséhez nagyon szét kell kapni a kocsit? (Elég rossz tapasztalataim vannak az utólagos beépítésekkel, pl. mobiltelefon, stb.)
Kb. mennyibe kerül a dolog?
Még egy észrevétel a V6-hoz. Az első probautam végig esőben volt, és van egy olyan érzésem, hogy a kocsi szivesen "kidobja" a farát pl. vizes uton. Többször éreztem (vagy halucináltam?), hogy nem is véres kacsarban sodródik a kocsi fara. Vagy csak bénán vezetek? (Bár ezidáig kb. negyedmillió kilométert mentem, igaz, hogy Colt-okkal.)
Ez egy kérdés: mintha az uton kijárt "vájukra" is érzékenyebb lenne a Mondeo, mint pl. más autó, vagy nem?