FFU Creative Commons License 2002.09.23 0 0 426
Üdv! Hosszú töketlenkedés után végre megjöttek nekünk is a gépek. Egy V6-os Ghia 5 ajtós, sötétkék és a TDCI Trend kombi.
Tegnap (szakadó esőben) mentem egy ezrest a V6-ossal. Elötte egy 1600-os Mitsubishi Colt-om volt.
Hát...

Probálgattam, mit tud a V6. Az ezres után az az érzésem, a Mondeo egy többé-kevésbé profi módon megcsinált, de "jellegtelen" autó, legalábbis a Colt-hoz képest, "akinek" van karaktere, és alig kevésbé profi abban, amilye van.

Amugy a hátsó (5-ik) ajtót nekem is úgy be kell csapni, mint a kló-ajtót, mert finom csukásra a kocsiban keletkező tulnyomás (ha minden ablak zárva) nem engedi rendesen becsukódni.

Ebben a gépben van övre figyelmeztető kolomp, kolompol is. Az ablaktörlő (különösen a hátsó ablakhoz) egy nagy szivás - minden fordutva müködik, mint a Mitsu-ban. Az ergonomia (a kormányról való kezelhetőség is) roszabb - szerintem.

És a V6-tól se vagyok elájulva. Gáz - a motor gondolkodik, aztán elkezd elindulni (nem elindul - csak elkezd). A Colt ebben messze jobb volt. Azt hiszem, 200ig a Colttal lenyomnám a Mondeo-t. (legalábbis most, amig nem tudom rendesen vezetni a Mondi-t.AZ viszont biztos, hogy 100-ig, 120-ig a Colt jobb. Hiába, vége a gondtalan előzgetéseknek...:((( )

Lenne kérdésem is - mi a gépekhez vettünk gyári riasztókat, de a kereskedö is elég "lesajnálóan" mosolygott rajta (75 ezer volt). Van valakinek tapasztalata kiegészítőkben - mármint riasztóban(valami olyanban, amit ileszteni lehet a gyárihoz, és ami miatt nem kell lebontani az egész belső burkolatot, mert azt többet senki nem rakja itthon rendesen össze).

Még egy kérdés - a kipörgésgátló. A kocsikba vettünk EPS-t, benne kipörgésgátlót. Be van kapcsolva a kipörgésgátló (nem ég a müszerfalon a lámpa, hogy kikapcs), és ennek ellenére nem is ritkán kipörög egy-egy első kerék. Hm?
Most csak ennyi, még nagyon új a gép, nincsenek tapasztalataim, csak benyomások. Bocs' a hosszú szövegért.