Most találtam ezt a cikket a neten (nem mai):
"Centenárium Fehérváron
A Bicske—Székesfehérvár vasútvonal megnyitásának századik évfordulójára emlékeztek november huszadikán Székesfehérvárott. Az állomás utascsarnokában leleplezték a centenárium alkalmából készített márványtáblát.
Kerkápoly Endre nyugalmazott egyetemi tanszékvezető, a MÁV Rt. Felügyelő Bizottságának tagja ünnepi beszédében emlékeztetett: az egykori pátkai szovjet rakétabázisnak köszönheti a mellékvonal a fennmaradását. Az úgynevezett kis i felépítményt erősebb vágányra kellett cserélni Székesfehérvár és Lovasberény között, hogy elbírja a súlyos technikai eszközöket szállító szerelvényeket. A vonalon jelenleg csak teherforgalom zajlik.
Egy 1995-ben készült tanulmány szerint BZ-motorkocsik beállításával, s mindössze két megálló, ille tve fénysorompó létesítésével helyi érdekű vasútként lehetne üzemeltetni a korábban átépített vonalszakaszt. A székesfehérvári Köfém gyárnál a munkába járók, a nemrég elkészült pátkai víztárolónál pedig a horgászok és a kirándulók részéről lenne igény egy-egy megállóhelyre. A mesterséges tóhoz ugyanis nem vezet szilárd burkolatú közút. A lovasberényi, a pátkai és a székesfehérvári önkormányzatnak, valamint a MÁV Rt.-nek 200 millió forintot kellene összeadni a szárnyvonal életre keltéséhez.
Kassai János"
A cikk körülbelül 5 éves, azóta a 200 millió sem annyi, mint amennyi :-))))