V43 1177 Creative Commons License 2002.09.19 0 0 252
Igen, valami ilyesmi lehet de ebben az esetben nincs valami minimális fenntartási szint, amit el kell végezni, gondolok itt például az ürszelvénybe érő és növő fákról, bokrokról? Bár maga a selejt szó legtöbbször csak azt jelenti még megvan, de a kutya nem foglalkozik vele.

Más.
A Székesfehérvár - Sárbogárd vonal, mely egykor vicinális volt, de később fővonallá fejlesztették igen igen lepusztult állapotban van. Rengeteg a lassújel és a pálya minősége sem jó, még a Bz is igen rendesen zötykölődik rajta. Ha az utas Pécs felé kíván utazni ez a vonal az egyetlen alternatíva ha egy IC-t elakar érni Sárbogárdon. Ha a 49-es megmaradt volna és jó állapotban maradt volna, akkor Székesfehérvárról Dombóváron keresztül eljuthatot volna az utas Pécsre vagy pécs felé. Igaz van egy Győr-Szfvár-Sárbogárd-Pécs járat minden nap, de csak reggel Győrbe és este Pécsre. Mennyi a reális esélye egy sűrűbb vagy egy minőségileg jobb járatnak a bevezetésére Pécs felé?

Előzmény: dyz (249)