seTTebello Creative Commons License 2002.09.18 0 0 242
Na ne viccelj. Ezeknek a vonalaknak a megszuntetese sosem merult fol.

Ha megszüntették volna, akkor nem tudnánk ma, hogy mekkora forgalmat bonyolítanak le, ugye.:-)

A Szabadka-Szeged vonal megmaradt, de hosszú ideig be volt zárva. A Jugoszlávia-Szovjetunió közötti tranzitforgalom számára a Kiskunhalas-Kiskunfélegyháza vonalat újították fel, ami kb. négyszer olyan hosszú, és ma teljesen kihasználatlan. Sokkal jobb lenne, ha Szabadka-Szeged között lenne gyors vasúti összeköttetés.
De ott van még a dunaföldvári híd esete. Miért kellett elbontani a vágányokat? Most Budapesten és Baján kívül nincs vasúti összekötetés a Duna partja között. Tudom, hogy a környék lakossága 99,6%-ban a Volánra szavazott, de ha Kelenföld-Ferencváros között baleset van, a vasúti forgalom majdnem megszűnik az ország két része között.
Ma jó szolgálatot tenne Celldömölk-Nagycenk, és a Kőszeg-Sopron közötti vonal is.

Előzmény: Carpy (224)