Ok, ha ez megépül, Te nyertél.
Mélyebben azért nem akarok belemenni, mert nincsenek konkrét ismereteim a vonalról. Csak a jelenségre akartam utalni, hogy látszólag szükségtelen vonalakra is szükség lehet a jövőben.
Természetesen nem a jelenlegi állapotukban. De ha előbb megszüntetünk, akkor sokkal nehezebb később építkezni. Tudom, ez így nem indok a megtartásra (l. Váci kacatjait), de azért ne feledjük, hogy ma is nehezen számszerűsíthető egy mellékvonal valós költsége, és valós haszna a környék számára. És a megszüntetés is általában csak akkor kerül szóba, amikor komolyabb felújítás válik szükségessé. Addig azért elvegetálnak napi 4-5 pár Bz-vel, és nem nagyon fáj senkinek.
A MÁV nyilván nem akar rá költeni (pl. felújítás) hiszen neki nyilván sosem térül meg. Ezért jó, ha állami döntés és finanszírozás lesz a pályahálózat, mert az állam más szempontokat is mérlegelve dönheti el, hogy kell-e, vagy nem.