V43 1177 Creative Commons License 2002.09.15 0 0 158
Igen, amikor már rég nemjárt rajta kellő számú vonat a karbatartatlan pálya miatt, egyszercsak a szovjet elvtársak útmutatása alapján szovjet elvtársak bevonásával szovjet elvtársi típusú daruval (platov) kicserélték az alépítményt 1987-ben. Tudom azért hogy a szovjet elvtársak a tehervonataikat és rakétáikat ide-oda cibálhassák szerte az országban.

Akkor nem kérdezte meg senki a szovjet elvtársakat: Node elvtársak a pálya kicserélése igen igen gazdaságtalan csak emiatt az egyetlen cél miatt, nemkéne közúton megoldani a problemát elvtársak? Híre hamva sem volt az egész csinnadrattának, egyik nap elkezdték és kicserélték a pályát 48-as 1977-es sínekre.

Lefogadom, az egész csak egy rövid telefonüzenetbe került a szovjet elvtársaknak, akik a magyar elvtársakat kérték meg erre. :-))))

Bár valószínűleg ez mentette meg idáig a pusztulástól az Szfvár-Lovasberény szakaszt.

Előzmény: névtelen (156)