V43 1177 Creative Commons License 2002.09.15 0 0 155
Éppen tavaly novemberben beszéltem egy idős bácsival, aki az egykori Sárvár - Répcevis vonalnak volt az állomásfőnöke Mesterháza-Tompaládony vasútállomásnak. Most is az egykori állomásépületben lakik. Ő mondta el, hogy még a megszüntetés évében, 1974-ben is tucatszámra kellettek a teherjáratok sárvárra meg vissza mindenféle mezőgazdasági és erdészeti termék szállítására. Sőt személyforgalom is volt, de egyik napról a másikra bezárták a pályát. Másnap jött egy szolgálati vonat amely összeszedte a cuccokat az állomásépületekből, majd egy év csend után jött a felszedőbrigád és vitte a pályát mindenestől, így nem hagyva lehetőséget egy hibás döntés korrigálásáért.

Szerintem az egész 68-as dolog csak arra volt jó, illetve úgy történt, hogy ritkítsuk meg területileg az ország vasúti pályáit, függetlenül attól, hogy kell-e vagy nem és van e rajta IGEN JÓ forgalom vagy sem. Ez tutira igy történt!

Előzmény: V43 1177 (153)