M. Józsefné Creative Commons License 2002.09.13 0 0 2
Kedves Satine!

Persze, én tudom, mit lehet várni egy buszos úttól és mit egy repülőstől.
Tavaly voltunk Sartiban az Apollon Travel Utazási Irodával, ezért is mertünk idén megint vállalkozni egy buszos útra. Tavaly annyira klassz volt az egész út, az indulástól a hazaérkezésig. Az a busz jött, olyan volt a szállás, annyira volt a tengerpart, ahogy az iroda megígérte. A kísérő és az ottani kihelyezett vezető is maximálisan a csúcson volt, mind a hozzáértésében, mind a kedvességében.
Így is lehetett volna! Úgy gondolom, ha az Apollon (és még biztos van sok más ilyen iroda) meg tudta oldani ennyire kultúráltan a görögországi nyaraltatást, akkor a Neoline (és még sok más ilyen iroda) is képes kell, hogy legyen megoldani az utat és az esetleges felmerülő problémákat. Úgy méghozzá, hogy nem a maga és a kísérő érdekeit nézi, hanem az utasokért, hiszen ő van az utasért (elvileg), ha ugyanis jövőre nem őket választom (márpedig NEM!), és velem együtt esetleg a másik 50 utastársam sem (meg ki tudja még hány nem), hanem elmegyek másik irodához, ahol én vagyok a fontos, akkor ő miből él???
Még annyi: tényleg nem az volt a baj, hogy a busz elromlott, hiszen ez előfordulhat bármelyik busszal, saját kocsival is, hanem az, hogy úgy bántak velünk, mint egy rakás kolonccal, akik csak nyűgösködtek 15 órai várakozás után és nyaggatták szegény kísérőt. Egyedül a hozzáállással volt a baj és ez kizárólag az iroda hibája! Jövőre szintén az Apollon-nal utazom, akiket már legalább 6 embernek ajánlottam tavaly óta, és eddig mindenki pozitív visszajelzést adott róluk, úgyhogy van még remény jó irodát találni!

Előzmény: satine (1)