Nagyon szeretsz kötözködni...
Szerintem keveset utazol mellékvonalon, vagy vonaton. Ha egy egyszerű táblás megállóhelyen vonatonként 10-12 utas összeverődik, és nem elővárosi forgalomról van szó, akkor az - sajnos - MÁV-szinten jó eredmény. Szóló Bz-s vontatásnál pedig 25%-os kihasználtság (most mondja azt, hogy az egri IC kihasználtsága is ennyi - péntek és vasárnap kivételével). Az adott vonalon a többi megállóhelyen vonatonként 2-3 utas van, vagy ennyi se.
A jelentős forgalom lehet kedvenced, de akkor légy szíves, írj egy levelet a MÁV Vezérigazdógatóság illetékeseinek is, amikor azt nyilatkozzák, hogy "Egyre jelentősebb az IC-forgalom".
Konkrétan:
Mád: zeolit-feldolgozó üzem, a produktum (tonnára) nem ismert előttem
Tállya: zúzottkő (andezit), napi két szerelvény, M62-es vonatással (ami a gazdaságosságot "javítja", a pályát "gyógyítja")
Abaújszántó: heti 2- három tehervonat, 4-5 Eas-kocsival.
A tonna-adatokat nem ismerem, de ha ismerném, akkor sem tehetném közkinccsé, csak
pár év múlva, amikor elévül...