Azon kivül a sok hozzászólásban feltett kérdések közül nagyon érdekelne, hogy Te milyen megoldást találtál volna megfelelőnek 68-ban, és arra is kiváncsi lennék, hogy milyen "levét isszuk" most 68-nak. Komolyan.
Én is hozzászólnék.
1968 szerzett pl. Veszprém környékén néhány rendkívűl jól tejelő buszvonalat a Volánnak.
Ajka-Veszprém, Szlékesfehérvár-Veszprém, Balatonalmádi-Veszprém, Balatonfüred-Veszprém, Győr-Veszprém, Győr-Balatonfüred/Balatonalmádi, Veszprém-Budapest...
Valamelyik vonalon jobban, valamelyik vonalon kisebb mértékben, de mindenhol nyert a Volán.
Ha csak ezen vonalakat üzemeltetnék, akkor hatalmas profitra tehetnének szert.
A tragikus az, hogy az eredeti nyomvonalat már beépítették. :(((
Egy májusi vasárnap mentem le Vp-ből Almádiba busszal :(. NEM VOLT ÜLŐHELY!!!
Miért???
-Ki megy fürödni májusban?
-Senki. (Na, ifj. Sirilla György-esetleg.)
-Miért nincs több busz.
-Mert Volán és nem MÁV.* :((( Vasárnap délelőtt szerintem tele van a Volán telep. (Délután is inkább csak távolsági járatokra van szükség.)
*Majd kapok érte Carpytól a fejemre. :)