en is e-mailbol linkelek...
Eisenstadtbol kifele 70-es tabla, elottem egy uj Ibiza TDI (piros DI) kb. 50-55-el bandukol. Elkezdtem elozni, nyomott egy padlot, mintha
seggberugtak volna akkorat ugrott, a brutalis nyomatek hatasara kb. 8-10 masodperc mulva azt vettem eszre, hogy a 3-as vegen jarok (140 km, kozben mar kinn a varosbol) es a kulonbseg kozottunk meg nott fel autonyit. Fek, vissza
moge. Ramvillogott 8-9x a kodlampaval es lassitott 90-re. Aztan index jobbra, mikor 80-ra lassult, nyomtam egy visszaharom padlot es ujra elozni kezdtem, megint odalepett. 160-nal kenytelen voltam visszamenni moge, szinte hajszalra egymas mellett mentunk es nem akartam
ennel gyorsabban menni. Szepen lealltam egy parkoloba es elmelkedtem 5 percet a vilag sorsarol, hogy mar egy vacak olajkalyhat sem tud megelozni egy Alfa :)
Egyebkent meg Barenschutzklamm sziklait voltam megmaszni, kivalo 7vegi program, csak ajanlani tudom. Sajnos elfelejtettem megnezni az Interneten, hogy hol is van, es erre csak ott jottem ra. Egyedul egy utazasi iroda ajanlata
volt nalam, ott az irtak, hogy delutani piheno az xy hegy alatt. Odamentunk az xy hegy labahoz (Pernegg), erre kiderult, hogy csak egy falut tevedtem, Mixnitz az igazi. Az odauttal nem volt gond, kitalaltam, hogy sztrada nelkul is boldogulok, ezert Wiener Neustadt iranyaban az S6-on mentem Graz iranyaba. Utkozben egy faluban autokereskedes, benne 1980-as Lambo Contach, Ferrari 348... Kiderult, hogy az S6-ra matrica kell (a matrica kotelezo tabla alatt volt
valami duma, hogy autobusz, meg ilyen-olyan tomeg, de ertse meg az, akinek Jurgen az apja...). Ciao Agip - nincs matricank. Kijovok a kutrol, 50!!! meter utan vege a sztradanak. Aztan par 100 m utan kezdodik ujra. Egye fene,
hazafele is jobb lesz sztradan, 7,60 EUR nem a vilag, vettem matricat. Na ekkor allt be mellem egy Audi RS4. A kulso iven olyat elozott, mint legszebb almaimban. Ilyet menni meg autot nem lattam. En mehettem 70-80 kozott, a gumik sikitottak, ez meg olyat odalepett, hogy mire
kijottem az ivrol, mar 50 m-el arrebbrol hallottam a sikitast, pedig az en tempommal vegigeloztem mindenkit. Nem szeretem az Audit, mint markat, de ezt kiprobalnam! Szoval
megerkeztunk Mixnitzbe. A Barenchutzklamm sziklakig a parkolobol 1 oranyi seta-felfele. Aztan meg jo egy ora felfele 164 letran. Aztan 3 ora lefele. A 44. letratol a 150-ig szakado eso. Mire leersz, megszaradsz :)) 5 ora alatt abszolvaltuk a 1500-as dombocskat, de megerte.
Visszafele nem eszaknak indultunk, hanem le Grazba az A2-re. Itt erdekesseg, hogy az autopalya az A2 iranyaba par meter hijan 10 km-t megy a hegy gyomraban... Akivel vitaztam multkor az alagutakkal kapcsolatban - nalad a pont
igy utolag is, az osszes alagutban kinn a 100-as, sok helyen 80-as, a 10 km-es alagut vegen pedig 60-as. Faradt labam beprogramoztam 150-es tempora, egesz uton 4 auto elozott meg. Lattam magyar Ladat utanfutoval, kempingszekekkel 65-70 kozott, fekeztek is rendesen a nepek... Szoval a kedvem istenkiraly volt, egesz az Ibizas
sztoriig :( Az egesz ut 592 km volt es csodak csodaja 44,2 liter benzinnel megjartam, ami a szerintem nagyon jo eredmeny. Masnap reggel hullafaradtan ebredtem, ezert kitalatam, hogy elugrunk Budapestre. Az Iveco parkolojaban
szlalomversenyt tartott az Alfa klub. Ezuttal Tatabanyanak vettem az iranyt, az 1-es ut nagysagrendekkel hasznalhatobb, mint a 10-es, 11-es, meg akkor is, ha tele van szerintem indokolatlan 60-as tablakkal, na meg minden
korforgalom elott 30-40 :( Mar eppen nevezni akartam, mikor elindult egy vadiuj turbos GTV. Benne egy fiatal kolyok. Elso kanyar nem jott be, masik majdnem elvitte a parkolotablat. A nagyfiu nem uralta az autot, porgott esz nelkul, a kovetkezo kanyarban tolatnia kellett, hogy
sikeruljon a teres. Hatramenet - reccs-elore-reccs, sikito kerekek, megint elszarja. Tolatas reccs... mondom Fogashnak, adjon zsebkendot, mert jonnek a konnyeim es lemondom a nevezest. A nagyfiu meg mint aki jol vegezte a dolgat, leparkol es kiszall!!!! Nem baj, apuka viheti az
autot szervizbe, mert azok a rohadt szervizigenyes Alfak... Ha mar szlalom, akkor rendesen, mutatta be Imi a 156 Selespeed-el, aki durva 3 masodpercet vert mindenkire. Ilyen szlalomot meg profiktol is ritkan latni. Auto es
soforje egy test egy lelek, brutalis megugras, brutalis kezifekes fordulo, kiloves, recsego toronymerevites, fustolo gumik. Imi a kiraly!
Innen a Budapesti torteneti muzeum volt a cel, gyors 3 ora alatt atfutottuk, majd irany haza. Jo kis 7vege volt, 1100 km az Alfaban, 45-50 a labunkban :)