"Persze, ez a legegyszerűbb, otthagyni, hogy rohadjon szét ahogy tud, dőljön össze az állomásépület, kit érdekel... Hát nekem nem szimpatikus ez a szemlélet. Neked is csak addig, amíg nem laksz ott. " Ha félreérthető volt, akkor az ilyen hozzáállást én is utálom. Ki tudja hány épületet lehetne megmenteni azzal, hogy ha végképp nem kell, akkor odaadni annak, akinek kell, ha arról van szó, akkor ingyen is, hagy vigye, csak ne dőljön össze. Ha rajtam múlna, így csinálnám. Persze ez se működik...
Ha van egy mai mellékvonal, akkor mik a jellemzői: Rossz menetrend, pálya, elhanyagolt állomások, megállóhelyek. És ugye azok a fránya utasok nem jönnek, elmennek mással. Érthetetlen. Készült már valamilyen felmérés, hogy ezeknek az egyesek szerint értelmetlen vonalaknak az esetleges felújítása (nem 160-ra) után egy jobb menetrenddel csökkennének-e a veszteségek, növekedne-e a forgalom, tehát megérné-e egy felújítás?
Buszos lobby másképp: Ami Pécs környékén van, abban a többi igazgatósághoz képest nincs semmi furcsa, ugye? Bízok benne, hogy talán van.
64-esen Pannon Volán pótolja a vonatot, pardon, a vasutat. Azt a MÁV rendeli meg?