dyz Creative Commons License 2002.09.08 0 0 15
Persze, ez a legegyszerűbb, otthagyni, hogy rohadjon szét ahogy tud, dőljön össze az állomásépület, kit érdekel... Hát nekem nem szimpatikus ez a szemlélet. Neked is csak addig, amíg nem laksz ott.

Pécs-Bátaszék ha nem is fővonal lehetne (álmodni én is tudok), de egyszerű folyamatos karbantartással (csak olyannal, amit az ország minden más részén csinálnak folyamatosan) fenntartható lett volna rajta egy normális forgalom. Mellesleg ez valóban egy másik összeköttetést jelentett volna Pécsnek. Merthogy most mi van? A zsúfolt, egyvágányú 40-es, aztán ha valami miatt az kiesik (baleset, vágányzár) akkor lehet buszozni. Nincs kerülő, max. Nagykanizsa felé.

Sokkal inkább "mellék" vonalak is üzemelnek az országban, csak szét kell nézni.

Nekem a kedvencem a Győr-Veszprém, egyszerűen csodálatos. Vagy nézd meg az Eger-Putnok vonalat. Milliószor felmerült a megszüntetése (Putnok felé nincs is igazán forgalma), de valahogy mégis rájöttek, hogy nem erre van az előre. Mondjak még példákat?
Előzmény: Betontalpfa (14)