iMre
2002.09.05
|
|
0 0
1478
|
Hello mindenkinek.
Kereknyomas velemeny:
majdnem 2 evig dolgoztam egy gepkocsiszallito vallalatnal, ahol azokkal az orias treilerekkel szallitottunk mindenfele autot.
Ha megfigyeltetek, a gepkocsik a kamion platformjahoz vannak szorosan rogzitve. A rogzites modja: 2(3) kerek, atlosan valami bazi eros hevederekkel ki van kotve. A hevedereknek van egy fogaskerekes, attetes mechanizmusa, hogy a kamionsofor kis erofeszitessel jol le tudja szoritani. Ha a rogzitendo gepkocsi kereke nincs elegge felfujva a heveder+mechanizmus siman felniig le tudja szoritani ami karosodashoz vezethet (felni serul, gumi robban=> az uto lotyog a platformon). Igy a gyarban tulfujjak a kerekeket.
Szvsz ez egy komoly hiba, tudniillik van olyan jarmu ami 1-2 evet all Europa kulombozo lerakataiban (Mercedes A Classe) es csak utana adjak el. A guminak artalmas ha hosszu ideig tulfujt allapotban van, amikor visszaeresztik normalisra mar nincsenek meg a szukseges parameterei.
A 0. revizional kotelesek ezt ellenorzni, foleg, hogy ok tudnak az ugyrol.
|
|