Törölt nick Creative Commons License 2002.08.27 0 0 77
"Én nem vagyok feledékeny, emlékszem az egyik főpolgármester jelöltünk ígéretére, hogy a parkolás nem lesz a parkoló vállalatok harácsolása a nulla-szolgáltatásért: a parkolási díjak a közlekedést, vagyis a parkoló autók normális és egészséges cserélődését fogják szolgálni. Ehhez képest a most
készülő közlekedési és parkolási törvénytervezetben csak
drákói szigorításokról olvashatunk. A BM a tiloson való áthaladás és a gyorshajtás szankcióit szigorítaná, ezt még értem, de a 240-szeres parkolási büntetés már, elnézést, rossz vicc!
Az autó ma tömegek számára hétköznapi munkaeszköz, ugyanúgy, mint a személyi számítógép, az internet s a mobil telefon, és púpnak a hátunkon épp elég a benzin jövedéki adója. A kultúrát úgy teszik hozzáférhetővé számunkra, hogy bevezetik a késő esti parkolási díjat a színházi zónákban, mert meg kell oldani az ott lakók problémáját is. Támogatják a P+R (parkolj és utazz) mozgalmat, de parkolót nem létesítenek a HÉV és a metróállomások körül. Általános alapelv: az Intézmény sohasem áldoz, áldozzon a lakos ! Az állampolgár. Egy biztos: a lakos, vagyis én, arra fogok szavazni elveimtől függetlenül, aki a helyzetemen javít és nem arra, aki ront. "

Kertész Ákos / Metro