APT Creative Commons License 2002.08.15 0 0 6791
M-ATTILA: A 100-as pilótaóra osztás háttere annyi, hogy a nemzetközi légiforgalomban szokás (volt) decimálisan megadni az időt (9 egész 7 tized óra, stb..), mert szakaszok, útvonalak részidejeinek összesítése így könnyebb, s itt egy ilyen skála nagy segítség.

TE_O: A JLC automatái egy billenő hídon két kis kilincskereket használnak. Konvencionális megoldás, gondosan kidolgozva. Sok szakember egybehangzó véleménye szerint ugyanakkor az Eterna által anno kidolgozott, s a mai ETA werkekben visszaköszönő két kilincskerekes megoldás a legjobb, egyszerű, elnyűhetetlen, a legmegbízhatóbb. Olcsó kidolgozású werkben is szinte korlátlan élettartamú.

CARCHARODON: Csupán nagy nyomásállóság nem szokott összejönni üveg hátlappal, 5 bar még hétköznapi (ez átlagembernek mindenre, korlátozott búvárkodásra is elég), ritkán van 10bar is, de több sohasem. De minek is kellene? Ugyanakkor nagyon jól tud esni időnként egy kis altáji szemlélődés az embernek az óráján.

- Első körben gyártok egy bemutatót a Poljot Simple Round automatáról (egyszerű kis óra, de teljesen beleszerettem), s ha lesz köztetszés, akkor komolyabban nekifekszem az Unionnak és a Nikolai II-nek. Addig is egy kép a Nikolai II-ről, és a kézzel gravírozott werkjéről:



ORAGYUJTEMENY