kukucs33 Creative Commons License 2002.08.12 0 0 1390
Szia,

Ha a szerviz is elismeri, hogy képtelen kijavítani a hibát akkor úgy tudom, hogy x mennyiségű próbálkozás után garanciában cserélni kell a terméket, legyen az villanyvasaló vagy autó. Szerintem nyugodtan vázold fel nekik ezt a lehetőséget, mint a probléma talán egyetlen megoldását, aztán ha már náluk az autó, addig kísérletegetnek vele amíg meg nem fejtik a dolgot. Azt talán nem kellene megvárni, hogy esetleg 130-nál szétessen valami benne és Ti meg összetörjétek magatokat, és az igazságügyi járműszakértő (vagy mi a neve) majd megfejti a baleset okát. Az még nekik is sokkal többe lenne, mint adni egy új autót. Mire várnak, ki jelezze még? A rendőr, hogy kiadtak egy hibás autót javítás nélkül, aminek ez és ez lett a következménye, úgyhogy a szervizcsapat csomagoljon egy heti hideg kaját mert mennek Baracskára? Hülyék ezek egészen? Ezen még én is totál kiakadtam.
Amúgy ha nem lenne a "melegedési" idő, akkor egy lógó kábelkötegre gyanakodnék, de hallani kellene élőben, mert amikor pl. lelazultak az előző kocsimon a kerékcsavarok a bal első keréken (persze szerelőnél volt gömbfejcserén -azok a gömbfejek 31 évesek voltak akkor- és nem húzták meg rendesen) akkor a másik három kereket már szétszedtem, lebontottam a fékeket is, még alá is feküdtem és a végén totál véletlenül vettem észre, hogy bal elöl van a hiba, mert a bódé "kiközvetítette" a kopogást mindenhova. Szóval az ilyen zajok nagyon becsapósak tudnak lenni, de a szerelőnek az a dolga, hogy megtalálja és megjavítsa. Sőt, neki ez az EGYETLEN dolga!
Csak keményen velük szemben és légyszi áruld el melyik műintézmény ilyen "profi", ha nem titok, hadd okuljunk.
kukucs

Előzmény: harrypoti (1388)