CsipkeJozsika Creative Commons License 2002.08.12 0 0 64
Uraim, egy szomorú problémát osztok meg Önökkel, ami picit elkeserít.

2 hónapos a járgány, 4.800 km-t futott Primera 2.2TD. A műszerfal üzemanyag szint jelző mutatója negatívba tér ki egy ideje az indításkori nyugalmi állapothoz képest. Teli tanknál is ég a sárga LED, hogy kevés a kakaó. Ráadásul (de ez lehet, h. egyenes következménye az alaphibának) a fedélzeti komputer (elnézést megint a nagyzolásért, nem célom) ezek után persze nem tudja kiszámolni a még hátralévő megtehető km-ek számát (nullával nem tud osztani).

Így aztán a vezetőnek semmi megbízható visszajelzése nincs az ü.anyag tankjabeli szintről. OK, a futott km-ek alapján tudni fogom, mikor menjek újra tankolni, de MÉGIS! Snassz ez a hiba egy vadi új járgánynál. Ráadásul tartok is tőle, h. szakszervizben bele piszkáljanak egy új szerkezetbe, hátha nem szerencsés kézzel nyúlnak a problémához és újabb problémákat okozhatnak a legnagyobb jóindulattal is.

Pedig szerintem talán csak egy vezetékszakadás lehet, ami a szintjelző pálca helyzetének jelét viszi a műszerfalhoz. Gondolom én, laikus.

Nem tudom, tapasztalt-e valaki hasonlót? Kívánom ne, de ha mégis...

Adjatok tanácsot, mitévő legyek? (A kocsi garanciás, persze)

Lehangoló gikszer, majdnem a betege lettem. Mielőtt a szervizbe vinném, ezért kérem ki az itteni tisztelt plénum bölcsességét (nem sértődök meg kárörvendő hangok esetén sem, de érdemi jótanács lenne az igazi).

És remélem mielőbb megszűnik ez a zavaró dolog és nem árnyékolja be az amúgy nagyon kedvező tapasztalataimat az új Primerával kapcsolatban.