Torino:
> Azért nem írnak olyan nagyon rosszakat róla!
Stimmt. Nem is mondtam én is.
.
> A mercit viszont kihagynám,
De miért? :)
.
> egyébként mit tudsz Mongoos kartácsról és az ô Lybrájáról?
Huhh, egy talin megsasoltam kívül-belül a verdáját, pár szót váltottunk is, de rosszat nem hallottam a Lybráról. Passzolom a kérdést, eléggé kívül van a Lancia a látószögemből.
.
> És te (éssel nem kezdünk mondatot) meddig szándékozol megtartani a Stilócskádat,
> gondolom nem akarsz megválni tôle egyhamar
Na ja, az értékvesztése fiatalon a legjelentősebb. A "mi lesz?" kérdésre meg nem tudok válaszolni, mert anno megbuktam Csillagjóslásból... :)
Nekem a Stilo topicban felsorolt hibákon felül nincs bajom vele, eljárnék vele egy-két évig. Persze közbe jöhet bármi fordulat (hirtelen sok pénz kell, cégautót kap az ember, stb.), de hogy mi lesz mondjuk 2 év múlva? Meg milyen modellek közül választhat az ember? Összetett és nehéz kérdés. Hónapról-hónapra változhat a felállás.
.
> és mi lesz a következô járgány, megvárod a Fiat fejlesztéseket?
Passz. Igazán "márkahű"-nek nem mondanám magam, tehát sem elvetni, sem ragaszkodni nem fogok a Fiat név kapcsán. Mondjuk tény, hogy én effektíve (a többi topiclakóhoz képest) sokat szívtam mindkét Fiatommal, úgyhogy lehet, hogy kipróbálnék egy japánt is ezek után. :)
Aztán fene tudja...
Nálam számít, hogy teccen. Hogy rendesen menjen is (- ahogy Te is mondtad, "menjen, amikor akarom!").
Meg hogy kényelmes legyen. És hogy ne kelljen vele havonta szervízbe járni.
De ezen felül, hogy milyen presztizs társul a márka nevéhez... érdekel? Ha villantani, akarom mondani reprezentálni vesz az ember autót, az meg megint más kérdés.
Ennyi. :)
/Varshi