Varshi_ Creative Commons License 2002.07.26 0 0 37
Torino:

> Azért nem írnak olyan nagyon rosszakat róla!

Stimmt. Nem is mondtam én is.

.
> A mercit viszont kihagynám,

De miért? :)

.
> egyébként mit tudsz Mongoos kartácsról és az ô Lybrájáról?

Huhh, egy talin megsasoltam kívül-belül a verdáját, pár szót váltottunk is, de rosszat nem hallottam a Lybráról. Passzolom a kérdést, eléggé kívül van a Lancia a látószögemből.

.
> És te (éssel nem kezdünk mondatot) meddig szándékozol megtartani a Stilócskádat,
> gondolom nem akarsz megválni tôle egyhamar

Na ja, az értékvesztése fiatalon a legjelentősebb. A "mi lesz?" kérdésre meg nem tudok válaszolni, mert anno megbuktam Csillagjóslásból... :)

Nekem a Stilo topicban felsorolt hibákon felül nincs bajom vele, eljárnék vele egy-két évig. Persze közbe jöhet bármi fordulat (hirtelen sok pénz kell, cégautót kap az ember, stb.), de hogy mi lesz mondjuk 2 év múlva? Meg milyen modellek közül választhat az ember? Összetett és nehéz kérdés. Hónapról-hónapra változhat a felállás.

.
> és mi lesz a következô járgány, megvárod a Fiat fejlesztéseket?

Passz. Igazán "márkahű"-nek nem mondanám magam, tehát sem elvetni, sem ragaszkodni nem fogok a Fiat név kapcsán. Mondjuk tény, hogy én effektíve (a többi topiclakóhoz képest) sokat szívtam mindkét Fiatommal, úgyhogy lehet, hogy kipróbálnék egy japánt is ezek után. :)

Aztán fene tudja...
Nálam számít, hogy teccen. Hogy rendesen menjen is (- ahogy Te is mondtad, "menjen, amikor akarom!").
Meg hogy kényelmes legyen. És hogy ne kelljen vele havonta szervízbe járni.

De ezen felül, hogy milyen presztizs társul a márka nevéhez... érdekel? Ha villantani, akarom mondani reprezentálni vesz az ember autót, az meg megint más kérdés.

Ennyi. :)
/Varshi

Előzmény: Torino (35)