Ja, és egy tipp gyújtókábelekkel kapcsolatban. Picit egyenletlen volt az alapjárat, gondoltam, meg kéne nézni a gyújtókábeleket. Mint kiderült, a régi motoromon majdnem új gyáriak vannak, hát nosza. Csere közben mosolyogva tapasztaltam, hogy a kisjapánok ráírják a kábelre, mikor gyártották :) Na most a motoron 1989-es volt mind, szóval még az eredetiek. Az újakon 1996-1999 volt, szal kicseréltem. Érezhető a különbség :)
Amit nekem meséltek gyújtókábellel kapcsolatban: idővel normális használat során is elhasználódnak, nem szigetel eléggé a burkolat, lyukacsossá válik, ennek eredményeképpen "áthúz a szikra", nem ott szikrázik mindig, ahol kell. Éjszaka, teljes sötétségben nézve érdekes látvány ;)
Szóval, szerintem ha valakinek régebbi Mazdája van, érdemes esetleg ránézni a kábelekre, hátha még a tizensok éves kábelek vannak rajta ;) Ami nem azt jelenti, hogy feltétlenül rosszak, csak...
(A '88-'91 626GT-s (16szelepes) motorhoz nem jó semmilyen utángyártott se - legalábbis ez a tapasztalat. A gyári meg huszonvalahány ezer/4db.)