Törölt nick Creative Commons License 2002.07.25 0 0 3450
emprise: hát nagy különbség tényleg nincs, de múltkor próbából visszaraktam a papírszűrőt, és tök' szokatlan volt, nem akart ugrani annyira. Szóval mégis csak ér valamit...

SyL: hát ha túl nagy előgyújtása lesz, akkor "csörög" a motor, ami nem egészséges, hosszú távon állítólag szétverhet ezt-azt (ha belegondolsz, hogy a dugattyú még fel se ér a helyére, de már indulna is visszafele... igencsak igénybe veszi az alkatrészeket, valószínűleg befeszül minden) Különben a tieden hiába állítgatod ha jól tudom, mert a számítógép utánaállít. A gyújtásállításhoz valami kábelt asszem le kell testelni, hogy ne pofázzon bele a kompjúter :)

Amikor a régi motor volt még az autómban, és jó szellős volt a kipufogórendszer, egy Mazda-szervízben előbbre rakták picit a gyújtást, meg "állítgattak ezt-azt", utána óra szerint 240-et ment :) Szóval végülis van még tartalék abban a motorban, de én nem állítgatnám azért el sajátkezűleg. A régi 626-osnál bátrabb voltam, ott nem volt számítógép, meg hát jóval egyszerűbb a karburátoros motor.

Az 5-6 fokot úgy számoltam ki, hogy megmértem az állító csavar pereme, és az elosztó tengelye közti távolságot, ekkor megvan ugye a sugár, ebből ki lehet számolni a kör kerületét, ezt elosztod 360-nal, máris megvan, egy fok hány mm :)) Különben nagyjából pont egy mm lett. Persze erre nem alapoznék semmit, de kísérletezni jó volt :)

Evo99+-ra Gangsta is azt mondta, hogy jobban ment tőle a 323F-je. Nyomta egyenletesen a gázpedált tankolás után, majd amikor felért a benzin a motorig, elkezdett magától gyorsulni :)

Előzmény: emprise (3447)