A Tháliánál is hasonló tapasztalatok vannak, azzal az eltéréssel, hogy egy kicsit pörgősebb a 80 pacisoknál. Ez (gondolom) azért van, mert a "visszahűtés" hiánya miatt pótolni kell a hiányzó lóerőket. Az utastérben csak alapjáraton lehet "hallani" a dízeles hangot, de csak akkor, ha nagyon rákoncentrálsz, ezt követően "benzinessé" válik a hangja.
Dinamizmus: még nem'tom, mert csak 600 km van benne és 2500 fölé még nem pörgettem, de azért érződik már benne az erő:)
Nagyon-nagyon nem bántam meg a vételt, nyugodtam ajánlom a benzineseknek is!:) És azt se felejtsük el, hogy az első tankolásnál az átlagfogyi 3,7 lityi volt, persze nem is löktem neki. (még):)
Említettem, hogy a jobb kerék felől vmi kopogás hallatszik. A kedves szervíz a jobb első kerekembe 2,5 légkört tett!! Még jó hogy kopogott!
Kiengedtem belőle 0,3-at és már jó is. Azt azért nem értem, hogy az átadáskori 0 reviziónál ilyen birkák? Hihetetlen!
A könyvecske azt írja, hogy 2500 fölé ne pörgessük 1500 km-ig. Ez vonatkozik az utazósebességre is?
Ja egy kis érdekesség: a rendszámom idC vagyis, dCi !:)))
Jövő héten szabi és legalább + 700 km ( csak bejáródik má')
Szasztok!