Helló!
Először én is elkezdtem mindent levenni off-ra, persze szép fokozatosan (braking point, steering assist stb.), aztán amikor az auto-shiftet is levettem, akkor nagyon összekuszálódtak a dolgok :-) Úgyhogy most mindent visszaraktam, az auto-shift és a breaking point kivételével, hogy kicsit begyakoroljam a váltást. Aztán majd kopaszítok tovább...
Amúgy én sem értem az összes pontot, hogy mi mit jelent...
Valakinek nincs meg véletlenül file-ban az a kis használati utasítás, amit a bolti verzióhoz nyilván mellékeltek? (izé...természetesen én is boltban vettem...neeem, nem másoltam...csak...izé...elveszett az a bizonyos könyvecske :-))
más. Egyszer versenyen nekem is leállt a kocsi, oszt csak néztem, hogy mi a faxért nem megy...ez még elmegy, hogy a többiek elfüstölnek, node PONT ÉN??? Ez aljasság! :-) Amúgy nekem bemondta (nemcsak a kocsi az unalmast, hanem) az a bizonyos kis hangocska, hogy kipurcant a motor. Az options-ben amúgy be lehet állítani, hogy mennyit pofázzon az ipse, lehet hogy az neked le van véve, ezért nem közvetít rendesen...
> Amúgy csak nekem tűnik nehéznek észrevenni, hogy még csak be van borulva, vagy már esik???
Spec ezzel én is így vagyok...pedig még meg is álltam a pálya egy félreeső szakaszában, gondoltam majd a kövér esőcseppek lassan folynak le a kasznin és kis tócsában összegyűlnek a kocsi alatt, de nem...továbbra is csak az a köd-izé volt, semmi esőformájú eső :-(
Na jó "zümmögést" mindenkinek! Csáó!