krike Creative Commons License 2002.07.24 0 0 1274
Az előzőekhez hozzátartozik, hogy a két Clio 80 pacis, míg a Thalia 65.Ennek igazán városban nincsen jelentősége, úgy érzem, inkább országúton, de ott sem jelentősen.A Clio városban 1700-1800 tól 2500 -ig pörgetve teljesen elég,országúton pedig csak a száguldozók pörgetik feljebb, mert 3000-nél már 140-150 körül van.A vége 180 felett, de ez nem igazán lényeges kis hazánkban asszem.A lényeg az , hogy biztonságosan képes az előzésekre, illetve emelkedőn nem kell tolni, mert a nyomatéknál fogva "röhögve" tartja a tempót, vagy gyorsulni is képes.Nekem az Érdi emelkedőn erőlködés nélkül gyorsult 140-re és simán tartotta, de tovább is bírta volna.A másik fele az , hogy a fogyasztása is elég barátságos.Nekem 4,7-5.7 körül alakul , utóbbi full város, és vagy dugóban megyek, vagy kicsit nehezebb lábbal, de mostmár bejáratás után, inkább 5 lityi alatti az érték.A hideg motornak induláskor télleg diesel hangja van, de meg dem közelíti a régebbi dieselek hangját( 3 dieselt vezettem előtte), üzemi fordulaton meg valóban benzines a hangja, viszont nagyobb sebességnél, ugy 120-130 körül hangot vált, kissé "öblösebb" lesz.
Előzmény: dCi (1273)