sze_vasut
2002.07.23
|
|
0 0
378
|
Hello etwg
A DCC azert volna szükség mert mint irtam a vonatok 1:400 sebességgel haladnak a pályán.
Jelenlegi mozdonyok speciális mechanikát kaptak, hogy ilyen lassan tudjanak haladni.
A DCC lehetővé tenné a lassú haladást ill. a különböző vonatok kűlönböző sebességgel történő haladását. Emellet lehetőség lene speciális esetek kezelésére. (baleset, jelző figyelmenkivül hagyása)
A pálya oktatási berendezés, minden olyan mint a MÁV-nál. Ha jól megnézzük az állomásokat
majd mindegyiknek megvan a párja az országba, a Domino pultokat például két példányba
gyártották (1982) egy MÁV-nak egy az akkori KTMF-nek.
Való igaz foglaltságról és annak oldásáról több esetben beszélhetünk (állomáson megálló, állomáson áthaladó, nyiltvonalon közlekedő vonat)
A váltónkénti oldás azért kellene, hogy a már nem foglalt váltók a következő vágányúthoz beállíthatóak legyenek. A nyiltvonali foglaltságoldás egy kicsit más de azzal még egyelőre
nem foglalkoztunk behatóbban.
HRicsi
|
|