MAREZ Creative Commons License 2002.07.15 0 0 367
Az Ls110 ugyanaz, mint a Roco 10771 (~ 9000ft). A Lenz LS100 (~ 16.000 ft) tud visszajelzést is -ennyi a különbség -, de azt a RocoNet-el nem tudod használni feedback hiánya miatt. Az egér mindketőt tudja vezérelni lsd előbb.
Ha nem akarsz Lenz rendszert nem javaslom az Ls100-at, ehhez Set01 kell vagy Set02 amit a később ki kell egészíts egy Lz100-al (command center) mert oda kell bekötni a feedback buszt (R,S), Ha visszajelzés nem fontos a set02 még akkor is ki kell egészítsd egy eszközzel pl: Lw100 ami a váltók állítását biztosítja. ugyanis a set02-ből ezt a funkcionalitást alapban kihagyták.

A feedback igazán akkor jó ha teljessen automatikus üzemet szeretnél megvalósítani pl : a Railroad & Co-val vagy egyéb más szoftverrel.A váltóállatásnál a képernyőm mutatja, hogy valóban átkapcsolt-e a váltó, vagy ha manuálisan átkapcsolod a számítógép képernyőjén a váltó aktuális állapotát láthatod.Természetesen további lehetőségek is vannak: az Lr101-lb050-lb100 brigáddal adott szakaszok foglaltságát tudod visszajelezni a váltókéhoz hasonló módon.

A digitális váltóállítómű működése közben egyszerűen zúg-búg. engem nagyon zavart, a sínrendszer kiválasztásakor komolyan gondolkodtam rajta.Egyébként ezt az állítóművet igazán csak a töltéses sínhez tudod beszerelni- elméletileg, de szerintem a gyakorlatban is. Még egy jótanács: csak úgy ne vegyél meg egyet mert maga a váltó nélkül még a kipróbálását sem javasolják- tönkremehet. Ezt is a Lenz fejlesztette, de sajnos visszajelzést egyáltalán nem tud.

További hátránya, hogy nem az accessories címtartományát használja hanem a mozdonyokét.

Előzmény: Törölt nick (366)