Azt pontosan értem, hogy miért van így Arthassal, csak a sztori szempontjából hülyeség. Legalább a Hp-je, meg a sebzése megmaradhatott volna, és így lett volna 1-es szintű, onnan erősödött volna tovább. Nem kötelező holmi goblinokkal indítani a hadjáratot, szerintem élvezetesebb is lett volna így.
A hős fejlesztésénél meg tulajdonképpen mindegy, mikor mire rakunk, mert a végére úgyis megtanulja az összes skillt, nincs semmilyen választási kényszer :(
Hát én a Starban is majdnem az összes egységet használtam, és az nem 3-4 volt :)
Valaki írta, hogy milyen erős a Frost Wyrm, csak azzal harcol. Szerintem meg pont gyengék lettek a nagy szörnyek, ahhoz képest, mennyit foglalnak, egyáltalán nem olyan ütősek. Pár íjásszal összefutnak, és végük is, tömegben sem lehet rájuk vigyázni rendesen, mindig meghalogatnak. Még ha legalább repülő hős lenne, akivel együtt mehetnének, akkor talán lenne értelme erőltetni őket :)
Végeredményben szerintem szinte semmi előrelépés nincs a SC-hez, vagy AOE2-höz képest. A 3D is majdnem teljesen 2D, emelkedőn felmenve is ugyanúgy az orráig sem lát a csapat, mint a SC-ben :) A kameramozgatás is minimális, már a MYTH-ben fejlettebb volt...
De legalább a fíling megvan :)