MagyarOpelMantaClub Creative Commons License 2002.07.08 0 0 1220
Az alapjárati levegő csavarját csvard ki kb. 1 cm-re. Normális esetben a folytószelep zárt állapotában is beindul a motor.
- Gyújtáson hallgasd meg, hogyha tekered a pillangó szelepet, kattog-e a mikrokapcsoló?
Ha nem, lazitsd fel a csavarjait és csavard el egy kicsit, amíg kattan.
- Nézd meg, hogy a computerhez vezető külön gyújtás jel kábel össze van-e dugva (zöld)?
- Van-e szikra, de nem csak a főkábelen, hanem a gyergyáknál is?
- Kapcsol-e az AC relé? Ha nem zárd rövidre a középső sorban a 3 széles lábat, akkor át van hidalva.
- Ha előre jön a benzin biztosan, akkor elöl kösd le a benzincsövet a nyomástartó után és indíts. Ha nem jön a benzin, nyomástartó szelep csere.
- Ha sokat állt, lehet, hogy leragadtak a spriccfejek. 2 szál vezetékkel mindegyiknek adj 12v-ot, ha kattan, akkor jó.
- A pótlevegő tolattyút ha leveszed, teljesen hideg állapotában a csőbe benézve pici lyukon át kell látnod, ha nem látsz át, csere.

Ezeket nézd meg, ha nem nyert, akkor megyünk tovább.

Tom

Előzmény: irba (1218)