Hi Esbé,
Nna, a helyzet nem túl rózsás vazze', viszont lehet, hogy neked is hasonló a problémád.
Nekem a kormányösszekötő rúd kopog, mint ha kötelező lenne, nincs rendesen a helyén. Ezt lehetne gányolni, majd zsírozni (ahogy azt az enyémmel és valószínűleg a tiéddel is tették), de nem érdemes, úgyhogy kicserélik a kormányművet. Ez önmagában nem nagy ügy, de a V6-nál ehhez le kell szedni a bölcsőt és még néhány cuccost, hogy ki lehessen venni, úgyhogy ez több órás meló.
Mivel (ha ez nem lenne elég ok egy kiadós káromkodásra, bár szerintem még sok is) szélzaj is van, aminek forrását az összes ismert nyílás leragasztásával sem leltük meg, kédergumikat is cserélnek és be kell állítani az ajtókat hozzá, hogy elhallgasson, ami szintén órákig tartó tökölésnek ígérkezik, továbbá a ragasztó elengedet néhány kib**ott műanyagot is, 1-2 napot szervizben tölt majd a gép, ha megjött a kormánymű és éppen nem dolgozom aznap sokat. Lehet, hogy a ragasztáshoz Technokolt használtak?!:-))
A tetejében hátulról is jön koppanás, de ott nem találtak semmit, remélhetőleg csak valami műanyag nincs rendesen felrakva a sárvédőlemezen belül.
Az egész dologban egyetlen pozitívum van, ez pedig a márkaszerviz hozzáállása (persze nem pesti): egyrészt adnak csereautót, ami szintén Mondeo lesz, pedig nem tart olyan sokáig a javítás, hogy erre kötelesek legyenek, másrészt nem mondták, mint Pesten, hogy "nincs veszélyt okozó hiba, ne aggódjon".
Hú, asszem felhúztam magam és sokat locsogtam, bocsi. Remélem, segítenek valamit az infók.