Cryptoman Creative Commons License 2002.06.25 0 0 1084
Én úgy tapasztalom, hogy nagyon jó a kuplung, de a csúsztatás és a teljes fogás közti átmenet elég rövid.

Könnyebb úgy váltani, hogy a kuplung elengedésekor még egyáltalán nem adunk gázt, így biztosan jól sikerül, de akkor tényleg bekövetkezik a váltó lengése, egy kis lottyanás, ha viszont kis gázadással tesszük, ahogy illik, tehát a fogaskerekek összefékezésekor végig a motor oldala legyen a gyorsabb és ne a futóműé (az adott áttételnél), akkor tökéletesen simán megy az egész. Persze, megfelelő gyakorlás után, mert nehéz eltalálni azt a kis pontot a kuplung útján, ahol tartani kell...

Nem tudja valaki, pontosan milyen olaj van a Tháliában (1.4/8V)? Ha nem akarok még szervizre menni, kicseréltethetem az olajat mással? És van már tapasztalat, hová szabad/érdemes menni?

Van valakinek szigetelés a motorháztető belsején? Használ? Nem mintha annyira hangos lenne...

Köszi.

Előzmény: kukucs33 (1083)