"És ugye mint tudjuk a Mantát nem erre találták ki."
El kell, hogy keserítselek. A Manta kifejezetten szlalomra (is) való autó, csak tudni kell használni :). Ezt néhány tucat érem, serleg stb. bizonyítja.
"Mivel lehet gyorsan és faszán megnövelni a gyári 115 LE-t 160-170 LE-re?"
Erre megvannak a megoldások, én ezzel foglalkozom. (Mármint tuningal). De ez a dolog kicsit hoszabb lélegzetű annál, mintsem ide leírható volna.
"Mennyibe kerül egy gyári Irmscher hátsó szárny,mert én 9000 HUF-ért vettem és attól tartok,hogy átbasztak."
Ez attól függ, hogy melyik, mert van több féle.
"Még valami :Mennyire bírja a Manta a turbót?Nem robbantja le a hengerfejet ha rárakom?"
Ha normálisan megcsinálja az ember, akkor bírja. Egy ilyen beavatkozást igen sok számolgatás és a téma beható tanulmányozása előzi meg - normális esetben. Néhány alkatrész módosítása és megerősítése is elengedhetetlen.
"TOM.:Van még Nagy,rendszámtartós hátsó
lökhárító?"
Ha kell, akkor lesz.
Tom