AnyHun:
"Juszt is kötekedni fogok :-)"
Ha ezt értelmesen teszed, akkor semmi gond. :-)
AnyHun:
"Ebben a felállásban a 200-as busz nem okvetlenül kell. Ha az a körteret összeköti Budafokkal, a Tényin végimenve, majd a 7a jelenlegi végállomásán balra el. Akkor elegendő, ha a 14-esek valamelyike veszi át. Ami aztán Budafok felé mehetne akár tova."
Szóval, ha jól értem, azt akarod mondani hogy a 14-esnek és/vagy a 114-esnek a Tétényin kéne mennie a Fehérvári helyett? Nos, ez jó ötlet. Ezzel meg is lenne oldva a Fehérvári út közlekedése. (De akkor a Móriczig illene bevinni a 14-eseket, a jelenlegi Kosztolányi téri végállomás helyett.)
AnyHun:
"A jelenlegi tervek szerint a 61-es nem fog tudni átmenni a fehérvárira"
Tudom, de az én terveim szerint igen.
AnyHun:
"De szerintem a forgalomnak olykor keresztbeforduló 61-es sem az igazi. A mostani tekergö villamosok miatt is lámpavarázslat kell."
Ebben igazad van, ez valóban nehéz dolog, de szerintem meg lehetne jól oldani a tér közlekedését a keresztező 61-essel. Persze ezt megoldani nyilvánvalóan sokba kerülne, de még mindig ezerszer olcsóbb mint a 4-es metró. :-)
AnyHun:
"A hivatalos verzioban sem igen tetszik, ha megszünik a budai hosszújáratként funkcionáló 18-as ami a nem éppen fit és fiatalos János korházat járokat behozza a körtérre illetve ki Albertfalvára."
Amit írtál, az jogos. Ezen kétféleképpen lehetne segíteni:
1. mégse tereljük a 18-ast a Műegyetem rakpartra. Így a belső Bartók Béla úton 4 helyett 5 villamos járna, de ez se lenne gond, hisz már korábban is volt ilyen, amikor még volt 9-es.
2. a 61-es tovább mehetne a János kórházig.
Neked melyik verzió a szimpatikusabb?